fredag 21 mars 2014

Kluvna känslor...

Vi sitter på tåget, den ena och den andra delen som är jag. På väg till Gävle förstås. Igen. Vi är lite kluvna här vad gäller inställningen till den här lilla plugghelgen.

Den ena delen som är jag tycker att det är helt ok, det ska till och med bli lite spännande eftersom vi ska ha en liten utställning ikväll. Sen är det ju näst sista gången också så det får gå.

Den andra delen som är jag tycker att den första delen kan gå och hänga sig och om den någonsin visar sitt tryne igen efter maj kommer jag bli tvungen att "kick some as!" (Som alla coola delar av mig skulle sagt!)

Så ungefär där är vi nu. Den ena och den andra delen som är jag. Jag har med andra ord fullt sjå att hålla dem sams här så den här tågresan lär ju gå snabbt i alla fall!


- iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar