onsdag 12 mars 2014

Sleeping beauty...

Jag är så trött idag att det nästan skrämmer mig. Vid lunch när jag la Lotta för sin vila somnade jag utan någon förvarning och vaknade en timma senare. Ikväll när jag la Lotta somnade jag utan någon förvarning och vaknade en timma senare. Som tur var var mor och far här ned Penni eftersom Jens är borta så jag bytte av dem och gick in och la mig med Penni. Efter ungefär en halvtimma vaknade jag och när jag reste mig var jag så trött att jag var yr. Nu känner jag mig fortfarande yr i kroppen på något vis. Svårt att förklara.

Jag tror att jag nu eventuellt har nått min gräns för det här med pluggandet... Att sitta varje dag från minuten barnen somnat till elva fungerar endast ett tag, sen tror jag kroppen säger ifrån. Jag tror min gjorde det idag.

Hur jag ska lösa det? Jag vet inte. Men idag tittar jag på tv en stund första gången på så länge att jag knappt minns och sen går jag och lägger mig. Morgondagen tar jag imorgon.


- iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar