söndag 16 mars 2014

Flashdance!

I helgen har vi varit på vår julklapp från min Svärmor, nämligen ett besök på China teatern och Flashdance! Det var fantastiskt bra! I tre timmar satt jag och hoppades att det inte snart var slut och efteråt var jag helt fylld av en sån här härlig känsla i hela kroppen! Det var så himla bra tyckte jag!

Efter föreställningen hade Svärmor bokat bort på Berns asiatiska, var vi fick en måltid utvald av dem och serverad så att alla fick smaka lite av alla de 11 rätter som kom in. Det var "HERRE SIGNE DU OCH RÅDE"-gott!! Otroligt god mat, gott vin och jättemysigt sällskap! Vad mer kan man önska?

Nu är vi på väg tillbaka hem igen fyllda av glädje efter detta dygn som avslutades med en riktig hotellfrukost. Jag kanske inte behöver säga att jag är glad just idag?

Tusen, tusen tack snälla Svärmor Annika för ett så underbart roligt dygn!










En lånad bild från Jens instagram. Snabb han var med kameran va? Eller hur det nu var...


iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar