söndag 9 februari 2014

Från imorse...

En liten minitripp till solen är nu avklarad. Första flygturen för Penni och min första semester med bara henne. Vi har haft fyra härliga dagar med ingenting på schemat och hunnit med allt man önskar och lite till känns det som. Jag har njutit. Njutit av solen, maten, glassen och det mysiga sällskapet. Njutit.

Penni har varit ljuvlig! Så glad, tillfreds och rolig att vara med och knappt ett gnäll över någonting på hela tiden. Hon har haft sex vuxna omkring sig att få full fokus av precis hela tiden och det har varit så mysigt att se henne med alla hon tycker så mycket om.

Lotta har fått full uppmärksamhet av sin far och jag gissar att hon stortrivts hon med. Jag har längtat efter henne men det har gått bra, det är inte förrän nu när man är nästan hemma som det börjar bli jobbigt på riktigt. Nu vill jag ju bara hem och få krama henne!

Sen är det bara 2 1/2 vecka kvar innan älskade mor och far är hemma igen och det går ju på en pisskvart som man säger i Körschva.


























Underbara dagar. Längtar redan till nästa år!


/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Va härligt med en liten minisemester sådär på "tu man hand" även om du hade den andra familjen med dig också, men du förstår va jag menar :) Kan tro att det varit väldigt uppskattat för henne och nu finns det många "kommer du ihåg..." att ta fram :) Ses på söndag!! Kram

    SvaraRadera