söndag 9 februari 2014

Ett dagboksinlägg...

Sitter i Spanien närmare bestämt Nerja. Klockan är 08.30 och jag har precis ätit frukost med min mor och min dotter. Jag hör den senare av dem leka på golvet med sitt lego och hör min mor och far prata med varandra medan jag sitter här och bara andas. Jag tittar ut genom fönstret och himlen är blå. Totalt genomblå utan ett moln någonstans.

Dagen är oplanerad men jag kan tänka mig en stund på stranden, en glass, lite shopping, god mat, en glass och ett glas cava. Kanske en lekpark eller två däremellan också. Jag kan inte hjälpa där jag sitter och tittar ut på den blåa himlen att känna mig fullständigt lycklig och till freds. Det här med sol och semester... det är något alldeles underbart va...









- iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar