fredag 11 januari 2013

Men jag är inte så klumpig. Faktiskt.

Ja, det kan vara så att jag snubblade till i Pennis rum nyss med en kaffekopp i handen.
Ja, det kan vara så att jag fick lite panik och i ett desperat försök att undvika kaffe på dotter parerade lite mindre lyckat åt ett annat håll.
Ja, det kan vara så att jag då råkade spilla en droppe kaffe i Pennis säng...



Men är det där lilla så mycket att bråka om då? Tycker jag lyckades riktigt bra i min parering ändå!

I alla fall tills... jag vände mig om och snubblade på en leksak på golvet och...



Kaffe på väggen och sängen.



Kaffe på mattan.



Kaffe på hela handen och armen.



Kaffe i hela håret...

Skönt. Jag hade ju inte så mycket för mig ändå innan. Nej men jag menar det. Skönt att bli lite sysselsatt. Faktiskt.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar