torsdag 31 januari 2013

Lugnet. Det älskade, älskade lugnet...

Efter en storm blir det tvärtyst... Aldrig uppskattar jag tystnaden som då. Efter stormen.

Nu måste jag andas tillsammans med min bebis för det tar bort stressen i kroppen och sen behöver jag byta kläder. Är det bara jag som får seriösa svettbesvär när barnen skriker? Blir genomblöt och sliter av mig kläderna i vild svettpanik. Jag är medveten om att intresset för min svettutsöndring och lukt eventuellt är ganska svalt... men ställ infon på hyllan bredvid alla träningsbloggar med register på vad folk äter för nyttigheter för att gå ner i vikt. Ungefär lika kul.

Hur som helst, svettig eller inte, nu är det lugnt igen. Och det tycker jag mycket om.



Bebis och jag... andas tillsammans.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar