söndag 18 augusti 2013

Kvällspyssel...

Jag är en sån som i perioder gärna har något litet pysselprojekt på gång. Jag gillar att skapa med händerna och gör hellre det en kväll än att titta på tv. Vad jag sysselsätter mig med är olika från period till period och jag kan ju lugnt konstatera att vissa projekt varit roligare än andra. Det senaste hör därtill!

Min dotter ville ha en Madickenstol i 3-årspresent. Länge var det det enda hon önskade sig faktiskt och jag såg en chans att få prova på något nytt. Två stolar, lite svordomar och en del timmar senare var kvällspysslet klart...










Det blev till sist en Madickenstol till Penni och en Pippi-stol i doppresent till ett dop min mor och far skulle på för gulliga Allie.

Det här var ett väldigt, väldigt roligt kvällspyssel vill jag lova! Så roligt att jag nu sitter och längtar efter nästa stol att göra. Är lite sugen på Emil i Lönnerberga kanske... Vi får se. Roligt var det i alla fall, återkommer med besked om 3-årspresenten uppskattas här hemma nästa vecka.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar