lördag 31 augusti 2013

Det här med Google...

Jag har som tidigare nämnts en släng av hypokondri. Eller ja, jag blir lätt orolig och tror att jag har alla möjliga olika konstiga sjukdomar och blir lätt lite nervig av minsta lilla symptom jag känner av. Eh, ja... hypokondri då kanske alltså. Hur som helst...

Har i två dagar haft ont bakom höger öga och i perioder under dagen även ut i huvudet. Alltså besvärande ont bakom ögat speciellt och värre när jag tittar åt olika håll. Eftersom jag aldrig har huvudvärk gjorde jag det värsta man kan göra om man som jag lider av en släng av ni vet... jag googlade "ont bakom ögat"!

Så nu är jag lite rädd att jag antingen har skallbastumörer, MS, Hortons sjukdom (ingen aning om vad det är men ni hör ju!) eller en köttätande parasit som förmodligen kommer att ha ihjäl mig innan någon hinner upptäcka den. Och har jag inget av detta kan det ju alltid vara...



Mm precis. Ni ser. Jag kan ha allt det där, något av det eller inget alls. Försök att säga de där namnen snabbt fyra gånger utan att snubbla på tungan!

Tack Google. För hjälpen alltså. Fint.

Nu ska jag och min parasit lägga oss tidigt och sova på saken.



/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar