lördag 24 augusti 2013

Barnkalas!

Idag har det varit fullt rulle med massa kalasglada barn här hemma! Eftersom bägge mina tjejer fyller år imorgon går hela helgen i kalasandes tecken så idag avslutar vi en heldag med kalas och fortsätter imorgon med två till kalas innan vi anser oss färdigkalasade! Rätt smidigt ändå kan jag tycka att nästan alla fyller samtidigt i det här familjen!


















Det var en trött tjej som somnade här bredvid mig nyss. Trött men lycklig över en så rolig dag! När jag frågade vad som var allra roligast med kalaset svarade hon efter en liten stunds betänketid... "kalaset!" Så... allt antar jag då.

Tack alla inblandade för uppvaktningen och så fina gåvor! Bägge tjejerna har haft en toppendag!

/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. hihi, va rolig kommentar. Jätteläcker tårta. Var det glass i? Grattis till fina tjejerna och hoppas ni får ett lika fint kalas i morgon också. Kram

    SvaraRadera