torsdag 27 juni 2013

Tummen upp!

Idag tog jag med mig Penni på en eftermiddag tillsammans bara vi stora tjejer! Vi åkte till Mommemomme och fikade lite på hennes alldeles perfekta bullar. Hon var så pigg och snygg idag mormor min och man såg att Penni längtat efter henne. Jag med.
Som vanligt dök Penni på de ryska dockorna direkt!


Sen styrde vi kosan mot Jannices lekland och fick äppelpaj, kompisprat och barnlek, allt på samma gång! Vi hade så roligt att varken jag eller Penni ville åka hem.

Väl hemma möttes vi av detta...


... och avslutade dagen sedan med en liten skål av lycka ifrån trädgården...



Alldeles perfekt upplägg på dag om du frågar mig! Nu sover de bägge och jag ska strax knyta mig jag med. Det har varit en härlig dag. En jag har vett att njuta av fast tvätthögarna ligger metershöga och dammråttornas fackförening hotar med strejk på grund av trängsel. Det gör inget.

Vi har semester!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar