söndag 2 oktober 2011

Visst inte feberfri trots allt...

Min lilla hade feber igen här på eftermiddagen så nu gör vi bara saker som hon tycker om! Den lyxen ska man väl få ha när man är sjuk i alla fall?

Det här gör vi nu...










Går omkring själv i huset!



Leker i trappan vilket är absoluta favoriten just nu. Det finns fler sätt för mamma att få hjärtinfarkt men det här ligger högt upp på listan faktiskt.

Det här är det nya roliga... Ta sats och kasta sig ner på kudden.















Självklart är jag med och fångar när det behövs. Det behöver jag väl inte säga va?



Vi läser bok. Fast nu fick inte jag vara med, nu skulle Penni läsa själv sa hon. Och eftersom hon är sjuk så sitter jag bredvid och tjyvkollar i boken jag med.



Penni drömmer sig bort...


Vi Kramas och pussas! Korta små sekunder men ändå!


Penni får ha nappen hur mycket hon vill idag. Fast hon leker! Jo, det är sant.


Emellanåt blir vi lite trötta och då är det mysigt att lägga ner huvudet på kudden och gosa lite... i 3 sekunder. Sen fattar hjärnan att man är stilla och då gäller det att köra igång igen. Inte ens en halv minut efter goskortet togs stod Penni i trappen och dansade...




Det gäller att hålla igång!

Penni-febern: 1-0!

/e

1 kommentar:

  1. LÅter som en underbar dag! / Vill också leka i den trappan! :) /Adela

    SvaraRadera