fredag 7 oktober 2011

10 anledningar...

... till att den här dagen blev en alldeles strålande dag trots att den inte slutade som det var tänkt...


1. Jag har haft en superbra dag på jobbet med underbart roliga lektioner! Dagar som denna känner jag verkligen att jag har världens roligaste jobb!

2. Jag fick gosa med finaste bebis Julian igår!

3. Min Josefin ringde nyss och vill komma hit imorgon!

4. Mamma och pappa kommer hem imorgon efter en vecka på Mallis!

5. Min bror och fina Evelina kommer hem över helgen!

6. Penni somnade sent vilket kanske leder till sovmorgon imorgon (håll alla tummar!)

7. Jag ska strax gå och lägga mig och somna tidigt!

8. När jag vaknar imorgon vet jag att jag får två hela dagar tillsammans med min underbara lilla.

9. Imorgon är det lunchdejt hos svärmor.

10. På måndag ska Penni till dagis för första gången och jag ska få träffa alla underbara på Molnet!

Så... jag lägger mig med ett leende efter denna dagen och känner mig lycklig.

God natt från mig.

/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar