tisdag 27 mars 2012

Pennis helg i bilder...

Trots sjuk mor hann min lilla göra massor i helgen. Glad och sprallig var hon och frisk och kry är hon än (peppar, peppar!). Här följer lite bilder på det enda jag verkar ta kort på nu för tiden... min lilla, fina, söta, rara Penni.





På fredagen lekte och busade vi i trädgården.


Lördagen bjöd på utelek hela dagen med pappa hos familjen Tiger-Ring-Orr.


Lite seg start på söndagen, här realexar hon lite med far sin i soffan.


Våffeldagen måste firas enligt reglerna!


Måndagslek i lekpark med mamma och Mommo! Gunga är nya favoriten för i år!

Inga bilder på mamman finns dokumenterade för hon har inte varit bildvänlig med alla sina baciller. Nu idag tog det stopp på krafter helt och jag fick åka från jobbet. Imorgon blir det till att krya på mig och tvinga mig till lite vila. Sen är jag tillbaka igen as good as new!

Emelie-baciller:
idag 0-1, på torsdag 5-0!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar