måndag 19 mars 2012

Off day i fel bemärkelse...

Känner mig off idag. Kan inte riktigt förklara vad som känns fel heller men jag känner mig trött, omotiverad och hängig. Håller jag på att bli sjuk? Eller är det bara en sådan dag? Brukar du ha sådana dagar någon gång, eller är det bara jag?

Det började redan igår kväll med att jag hade en rastlös obehagskänsla i kroppen och orkade ändå inte resa mig ur soffan. Idag är jag inte rastlös, bara orkeslös.


Ful, trött och anti... inte den bästa av kombinationer kanske. Håret la sig fel med flit för att retas skulle jag tro. Orkade inte ens irritera mig tillräckligt för att lägga det rätt. Då förstår ni graden av min off- och antihet!

Vad gör vi åt det då? Vad brukar du göra? Tar tacksamt emot tips för såhär kan vi ju inte ha det heller...

Jag orkar ju för Guds skull inte ens bemöda mig berätta för dig att jag idag fått lyssna på Anders och Sören, mina barndomsidoler! Men om jag orkade så skulle jag säga att jag fortfarande verkligen gillar dem! Och pappa Rudolf, som faktiskt finns på riktigt!

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar