lördag 3 mars 2012

Det här är för dig Barro!

Gårdagens middag lagad av Alex the kock, eller hette det inte så på engelska? Måste kanske fråga mor min, hon brukar ha koll på sånt...


Efterrätten lagad av Emelie och Jens tillsammans med Dr Oetker...


Dagens förmiddagsaktivitet, trädgårdsarbete med min Josefin...


Dagens eftermiddagsaktivitet, kalas för nu 3-åriga Oliver! Med på bilden syns också finaste Noel och Lillfis såklart.


Dagens seneftermiddagsaktivitet, lek och bad hos mormor och morfar...


Mamman fick sig en välbehövlig...


Kvällens aktivitet...



Betyg på dag: 5 av 5 toasters!

/iPhonemelie

2 kommentarer:

  1. Underbart! Uppskattas extra mkt när man ligger sömnlös kl 5 på morgonen efter två timmars vridande i sängen. Gör en chansning och kollar bloggarna och möts av detta :) Puss!

    SvaraRadera
  2. Haha ja usch jag kunde inte heller sova i slutet. Det roliga var att jag sa till Jens att nu är det bara tre veckor kvar tills graviditeten är slut och jag får sova! Kul att jag hade sån koll på vad som skulle hända efter graviditeten var slut! :)

    SvaraRadera