onsdag 28 december 2011

Utflyktsdag!

Den här mamman älskar att göra saker, det allra bästa jag vet är att åka på utflykt. Spelar ingen roll var bara man kommer ur huset. En dag spenderad inne i soffan är en bortkastad dag tycker jag. Jag vet att många inte håller med mig, men sån är jag.

Idag ringde mor och far och ville ta med mig och Poppy på utflykt och jublande hoppade vi in i bilen och fot iväg. Ikea blev destinationen och min lilla var glad som en lärka hela dagen.

Nu sitter jag i kolsva där jag ska tillbringa kvällen, har avnjutit mammas goda mat och ska nu snart kanske ta mig en kvällsmacka. Det är Inge vidare för vikten men mysfaktorn i en kopp te och en kvällsmacka går ju knappt att beskriva!

Jag lägger mig glad och lycklig idag. En dag i mitt tycke!












/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar