torsdag 8 december 2011

Det finns en första gånger allt...

Nu har jag för första gången VAB:at! Penni är lite småsjuk men tillräckligt dålig för att inte orka med förskolan så igår fick jag åka och hämta henne och ta med henne hem. Idag delades dagen upp för att jag skulle kunna jobba åtminstone halva dagen, så halv ett styrde jag kosan hemåt för att ta hand om sjuklingen.

Hon är glad och leker som vanligt men är lite snorig och hostig. Skönt dock att det inte är feber! Nu får jag passa på att njuta av henne idag för imorgon åker jag till Gävle igen och sen får jag inte se henne förrän söndag.

Hoppas lite på att hon ska vakna snart så vi kan gosa... För det älskar hon verkligen! Om gosa betyder att hon inte behöver sitta stilla i famnen på något vis det vill säga.

Annars då?

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar