söndag 25 december 2011

Nöjd och glad...

Min dotter har varit underbart glad i flera dagar, tror hon är som sin mor och fullkomligt älskar julen! Hon fick så otroligt mycket paket och den ena klappen var finare än den andra. Idag har vi börjat gå igenom och leka med några av de roliga sakerna men allt har vi inte ens hunnit med, så mycket fick hon!

Kör ett litet bildregn från julen så här långt... Inga förklaringar behövs skulle jag tro.



































Jag insåg nu att av alla kort jag tagit dessa två dagar finns det kanske 4 med andra människor på än Penni... Hetsig med kameran-mamma? Det verkar inte bättre...

Imorgon tar vi oss an några av de andra roliga paketen! Kul med jul!

Nu ligger jag här i soffan och tänker att jag borde ta tag i det här med uppsatsen... dock är det inte alls lika tillfredsställande som det jag gör precis i detta nu. Ingenting vettigt alltså. På julen får man ta två "göra inget vettigt" dagar i rad! Så jag gör det. Don't judge, ok?

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar