lördag 25 september 2010

5, 6, 7 och 8!

Inatt har min kära dotter sovit 5 timmar i streck för första gången! Det betyder att mamman fick sova 4 timmar i streck! Jag vet inte om ni hörde mig riktigt men jag sa 4timmar! 4!! Det mina vänner är sann lycka uppenbarligen eftersom jag helt väljer att glömma bort de vakna timmarna och sprutbajset som efterföljde. Min duktiga tjej sover snart hela nätterna, visst? Så måste det ju vara. Efter 5 kommer 6 och sen 7 och till sist 8 och då har vi en fungerande mamma! Any day now!

Idag är det grejarverkstad i det lilla huset. Min käre far kommer och rättar till det misstag jag gjorde då jag målade vårt kära matsalsbord. Tydligen ska man inte använda vägg och takfärg som grundfärg för då fastnar inte den andra färgen sen. "Kan själv" funkar bra nästan jämt!

Jag är i alla fall på topphumör idag för jag fick sova 4 timmar i streck. Vet inte om jag nämnde det innan. 4 alltså. Fyra!


Puss /e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar