söndag 1 juni 2014

Sommar mitt i allt!

Vi fick minsann några dagars Lysekilssommar såhär på senvårskvisten. Vi har solat, halvbadat (som Penni sa), ätit glass, klappat en duva (!!) (ja naturligtvis inte jag då duvor är djävulsdjur men Penni som var lite modigare än mig), lekt med vänner och kusiner och bara njutit av vårt älskade Lysekil.












Lotta har för första gången på eget bevåg badat i havet och då jag inte kunde gå i med fötterna ens för att det kalla vattnet värkte ända in i ledern, var hon helt tokig och bara ville vara i och plaska. Så lycklig som under denna resa har jag nog inte sett henne, förutom kanske när det vankas fredagsgodis. Hon har alltså gått omkring med fredagsgodislyckan hela helgen. Underbart att se!





Idag styr vi kosan hemåt igen och det bästa är att sommaren inte ens börjat! Snart får vi vara tillbaka här igen och bli alldeles fulla av sommar, precis som det ska vara!





iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar