söndag 8 juni 2014

Bortskämd till tusen!

Igår klockan halv sju kom Jens in i sovrummet med min telefon och sa att någon hetsringde. Jag möttes då av detta meddelande...




Efter lite allmän nyvakenförvirring började jag fatta att dagen inte på något sätt skulle bli som jag trott. Hela familjen satte sig sedan i bilen och åkte iväg. Efter ett tag stannade Jens och skulle flytta en väska och helt plötsligt kom min svärmor gående! Sekunder efter kommer denna tutandes och stannar bredvid oss!


Ett dygn utan barn, med vänner och dessutom med destination...


Grabbarna hade ordnat allt från början till slut och efter en halv dags shopping väntade oss detta när vi kom till campingen...


Förutom det stod ett fotbad med kallvatten framdukat till mig och mina onda fötter, samt serverades vi kall plockmat med lufttorkad skinka, salami, ostar, kex, oliver och mimosasallad! Himmel!

Vi spenderade sedan kvällen med musik, spel och trevligt sällskap och lyckan var total när jag sen slog ner huvudet på kudden. Vilken överraskning! Vilka grabbar! Vilken tur jag har!

Tusen, tusen tack älskade Jens! För att du är min!


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar