onsdag 4 september 2013

Lillan är stor!

Har idag lämnat Lotta ensam på förskolan och sitter nu med telefonen limmad i handen ifall de ringer och säger att jag ska komma och hämta hem henne. Hon är så tuff min lilla och tycker det är roligt med alla nya saker. Hon nästan sprang in när hi kom och var superglad över att vara där.

Endast ett litet gny när jag gick men det var över innan jag fått på mig skorna ute i hallen. Skönt för oss alla. Det blir 15 timmar fördelat på två dagar de ska gå tjejerna mina och det känns bra. Hon är inte så stor än min lilla även om det känns så idag där jag sitter och kämpar lite med "var tog min lilla bebis vägen"-tårarna. Det är skönt att hon får en liten mjukstart med det här med förskolan tycker jag.

Stora lilltjejen...



Jahapp... ingen som ringt än... kanske jag borde diska lite nu då när "våra bästa år" är slut...

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar