söndag 29 september 2013

Den finaste komplimangen..

Jag packade mitt smink för en övernattning med tjejerna hos mor och far. Sambo sa till Penni att hennes mamma var snygg varpå Penni tittar på sin mamma och säger:

"Jättesnygg. Ja vill se ot som do näj ja blij stoj!"

Om jag smälte? Låt mig vänta tills det blir kallare så jag kan skrapa upp mig själv från pölen på golvet och forma om mig till en kropp igen. Ja för så mycket smälte jag alltså. Så jag var en blöt fläck på golvet som behövde kallna för att frysa och allt det där, men det förstod ni ju va? Var väl uppenbart kan jag tycka.


/iPhonemelie

1 kommentar:

  1. Helt underbar ord.
    Jag fick också en fin kommentar här om dagen:
    - Jag vill alltid vara där du är mamma.
    Ååh...hur mycket kärlek kan de ge egentligen.
    Kram

    SvaraRadera