tisdag 24 september 2013

Ja, nej, ja vet inte ja...

Bara en sån där tråkig känsla i kroppen. Ni vet, när något behöver ventileras. Eller fixas. Eller ändras. Eller släppas. Eller jag vet inte.

Jag har inget speciellt att berätta. Är inte på humorhumör. Inte på "vräka ur mig massa trök"-humör heller för så farligt är det inte. Bara lite... ja ni vet när det gnager sådär bak i nacken hela tiden och man kommer på sig själv sucka lite irriterat då och då. Sån dag är det.

Har blivit fast i "Orange is the new black". Så bra att jag aldrig går och lägger mig, fast jag vet att Lotta kommer att hålla mig vaken hundra. Jag kan inte slita mig! Det var längesen jag såg en serie jag kände så här för. Roligt!

Jag har inget vettigt att bidra med idag. Kan inte blogga bilder igen nu heller. Så atteeeee.... Skulle nog bara ha låtit bli att blögga helt enkelt. Vissa dagar ni vet... blirnte nå mä nå.

/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar