torsdag 29 maj 2014

Mönsterbarn!

Igår hände något särskilt i mitt mammaliv. Jag tog med mina två döttrar till sjukgymnasten då jag skulle få stötvågsbehandling under fötterna och det gick.... alldeles jättebra! De satt lugna och rara med varsitt paket russin och charmade sjukgymnasten så att han till slut sa att det var otroligt vilka snälla barn jag har!


Sen satte jag dem i bilen och for till Lysekil med far min. 5 timmar i bil och det gick.... alldeles jättebra! Inte ett gnäll på hela vägen tack vare iPad, iPhone och bärbar dvd! Strålande!

Väl framme i Lysekil tog det ungefär 1 1/2 minut innan tjejerna var i badet och ytterligare 32 sekunder innan de var osams om vem som skulle ha vilken badleksak. Men ändock...


... nästan precis hela dagen snälla, lugna, rara och glada barn. Dessutom en helg i min absoluta favoritplats i världen. Något mer kan jag inte önska någonsin!

- iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar