fredag 2 januari 2015

Gott nytt år!

Nu är det nytt år, 2015. Året då Penni fyller en hel hand, Lotta tre fingrar och jag 22 (igen). Det bästa med nyårsafton tycker jag är att man ger sig själv en möjlighet att reflektera lite över det gångna året. Under middagen körde vi Highs and lows 2014 och för mig var det ganska enkelt...

Highs:
• spanienresan med Penni!
• att jobba halvtid hela våren var ljuvligt skönt!
• den varma, härliga sommaren då vi hade ledigt så länge tillsammans hela familjen! Det var underbart!
• alla vändor till Lysekil!

Lows:
• den stressiga hösten och magen som pajade
• samt bägge fotvändorna jag haft under året. De förstör mycket kan jag känna.

För 2015 önskar jag mig egentligen bara två saker. Hälsa och glädje till alla jag älskar, samt att få en diagnos på varför jag har så ont i fötterna och få hjälp med det. Det skulle jag verkligen vilja efter 8 år med detta. Kanske är detta året det ska ske äntligen! Jag håller tummarna för det.

En mycket trevlig nyårsafton hade vi sannerligen med glada vänner och massa härliga barn! Riktigt rolig kväll var det och tjejerna höll ut till 23! Nytt rekord!

Tack alla för en mycket bra kväll!








- iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar