onsdag 16 april 2014

Never ending shade!

Det här med ögonskuggor har jag ju som tidigare nämnts ingen vidare tur med. Alla går sönder. Alla går sönder. Alla går på riktigt sönder!

I alla fall har jag testat dyra, medeldyra, billiga och så billiga att de känns som ett skämt och nu har jag äntligen kommit fram till vilken ögonskugga jag tycker är allra bäst! Det tänker jag också dela med mig av nu till den det kan glädja.

Bilden under är tagen precis innan sminket tvättades bort klockan 22.45. Ögonskuggan lades på klockan 07.30 på morgonen och har inte fyllts på eller förbättrats på hela dagen...


Den sitter som berget! Jag lovar!

Vilken är det då kan man undra? Jo denna...






Kostar en 50-lapp på HM! Det är, by far, den absolut bästa ögonskuggan jag testat. Den sitter som berget, har ett fantastiskt skimmer, finns i många färger och är prisvärd så det heter duga. Den har tyvärr ingen bättre hållbarhet mot en och en halvmetersfall mot hårt golv, men det svider inte heller att köpa en ny när det väl sker. För det gör det ju. I alla fall hos mig.


/iPhonemelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar